پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۴/۰۶/۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۵۱ |

سرپرست شهرداری شوشتر خبر داد:
آغاز اجرای طرح ممیزی املاک در سطح نواحی چهارگانه شهرداری شوشتر

سرپرست شهرداری شوشتر از آغاز اجرای طرح ممیزی املاک در سطح نواحی چهارگانه پس از سه دهه اجرای طرح نافرجام در شهرداری شوشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛ ملک محمد منجزی با تاکید بر اهمیت نقش داده‌ها و اطلاعات آماری به عنوان مبنای تصمیم گیری درست وبه منظور پیش بینی و برنامه ریزی اصولی برای تامین نیازهای آینده این بخش از کهن شهر شوشتر از اجرای پروژه ممیزی املاک خبر داد.
سرپرست شهرداری شوشتر گفت: دراین طرح که با پیگیری های ویژه کارشناسان اداره برنامه و بودجه و فناوری شهرداری شوشتر از آغاز فعالیت شورای ششم آغاز شده است پایش وضعیت کنونی نواحی وگردآوری اطلاعات دقیق آماری حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی و تجاری، به عنوان مهم‌ترین شاخصه ها در برنامه ریزی برای گسترش حوزه‌های گوناگون از سوی کار‌شناسان آماری با مراجعه خانه به خانه انجام می‌شود.
ملک محمد منجزی با بیان اینکه پایش، بازنگری، سنجش میزان انحراف و بررسی نیازهای پیش بینی شده دربخش‌های گوناگون از دیگر مزایای اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک است که پس از گرد آوری داده ها از سوی همکاران ما انجام می‌شود افزود: شایسته است شهروندان محترم نواحی چهارگانه شهری از جمله مالکین و صاحبان اصناف در اجرای هرچه بهتر این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری کنند.
او گفت: ممیزی املاک مزایایی همچون مکانیزه نمودن سیستم پاسخگویی سریع، توزیع عادلانه امکانات و فضاهای شهری در محلات کم برخوردار، برنامه ریزی درست و اصولی برای آینده بهتر شهر، ارائه بهینه خدمات هنگام خرید و فروش املاک، کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر، ساماندهی چشم انداز شهری و رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی را در پی خواهد داشت.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد