پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۷ |

آغاز عملیات پیاده رو سازی در بلوار علامه شیخ شوشتری

🔶سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر از آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار علامه شیخ شوشتری تا تقاطع پل شهید کجباف خبر داد.

*به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهرشوشتر،* مهندس اسفندیاری با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به وضعیت پیاده رو‌های شهر، گفت: عملیات پیاه روسازی بلوار علامه شیخ شوشتری از مقابل بیمارستان شهدا به سمت پل شهید کجباف آغاز شده است.

سرپرست شهرداری کهن شهرشوشتر هدف از اجرای این اقدامات را بهبود کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده رو‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد و با توجه به جدی بودن مقوله پیاده روسازی ، مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

وی افزود: پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد .
پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود، در راستای بهسازی واستانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری کهن شهر شوشتر می باشد .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد