پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹ |

مژده به همشهریان گرامی

تحویل مدرن‌ترین خودرو آتش‌نشانی به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر +عکس

شهردار کهن شهر شوشتر گفت: یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خودروهای آتش‌نشانی موجود در استان تحویل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر خواهد شد.

به گزارش «روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر »
عباس اسکندری نیا اظهار داشت: آتش‌نشانان تلاش بسیار زیادی برای توسعه ایمنی در سطح جامعه دارند و در کهن شهر شوشتر نیز شاهد تلاش و ازخودگذشتگی مجموعه شهرداری و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هستیم.


وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در این زمینه داشتیم، استقرار یک خودرو پیشرفته آتش‌نشانی بود که بالاخره این خواسته مردمی با تلاش و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر محقق شد.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: ماشین خودرو آتش نشانی رنو مدل ۲۷۰ میدلام که بدلیل برقی بودن تجهیزات موتوری خودروی پرسرعت نیز معرفی می گردند با تمامی وسایل و تجهیزات ایمنی اطفایی مانند تجهیزات کامل ست هیدرولیک جاده ای در خودرو
و همچنین مجهز به دارا بودن فوم(کف ) بمقدار ۴هزار لیتر که جهت آتش سوزی های گسترده همچون مراکز پمپ بنزین استفاده میشود در روزهای آینده تحویل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر جهت ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.
وی ادامه داد: از زمان حضور در شهرداری شوشتر تلاش ویژه‌ای را برای تکمیل و تجهیز شهرداری به ماشین‌آلات مورد نیاز داشته‌ام و این خودرو آتش‌نشانی نیز ، در این مدت تهیه شده است.

وی بیان کرد: تهیه این خودرو از بودجه مصوب شهرداری و شورای محترم شهر و از عوارضات شهرداری با هزینه ای بالغ بر سی و دو میلیارد ریال انجام شده است.

مهندس اسکندری نیا شهردار شوشتر ، ضمن تقدیر از وظیفه شناسی همشهریان در پرداخت عوارض گفت: امیدوارم با همکاری و مشارکت شهروندان عزیز در اداره امورات شهری شاهد پیشرفت و ترقی و آبادانی شهرمان باشیم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد