پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹ |

تابلوهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شدند

بااجرای طرح چند مرحله ای، تابلوهای غیرمجاز از سطح شهر به منظور حفظ زیبایی های بصری جمع آوری شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر؛ عملیات جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح معابر و پیاده روهای شهر در اقدامی ضربتی و با اخطار و هشدارهای قبلی به منظور بهبود وضیعت سیما و منظر شهری صورت گرفته و همچنان در حال اجرا می باشد.

این عملیات به همت تلاشگران شهرداری شوشتر در حال انجام بوده که به صورت مرحله ای و با در نظر گرفتن اولویت های مشخص ادامه خواهد داشت.

طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها در حال اجرا می باشد که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری نماید.

پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.

نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شوند.
این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری شوشتر داشته باشند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد