پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۱۰/۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۲۰ |

شهردار ؛ ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر درگذشت حضرت آیت الله دکتر سلیمانی امام جمعه کهن شهر شوشتر را طی پیامی تسلیت گفتند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ، در این پیام آمده است .

بسمه تعالی

هو الباقی
فقدان روحانی جلیل القدر حضرت آیت الله دکتر سلیمانی که سراسر عمر شریف و پرخیر و برکت خویش را در مسیر ترویج احکام غنی اسلام ناب محمدی(ص) و خدمت بی منت و صادقانه به مردم سپری کرده بود به مصداق حدیث شریفه “اذا مات العالم ثلم فی الاسلام سلمه لا یسدها شیء” سلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر است. این مرد الهی با تبعیت از سیره متعالی، ساده زیست و در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ذره ای فروگذاری نکرد. بی شک مردم شریف، قدرشناس و عالم دوست این دیار خدمات ارزشمند آن زاهد راه حق را پاس داشته و اقدامات ارزنده ایشان هرگز از یادها و خاطره ها پاک نخواهد شد .
در ادامه این پیام آمده است: آیت الله دکتر سلیمانی روحانی مجاهد و نستوه در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی¬ناپذیر در عرصه ‏های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد .
در پایان این پیام آمده است : هجرت این عالم ربانی از جهان مادی بسوی عالم باقی ضایعه ای جانگداز است و اینجانبان این فراق را به بیت مکرم ایشان ، جامعه روحانیت و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان وشاگردان و علاقمندان، به‏ ویژه مردم شریف کهن شهر شوشتر صمیمانه تسلیت می‌گوئیم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌داریم .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد