پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۴۶ |

پیام تبریک شهردار کهن شهر شوشتر به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ،
عباس اسکندری نیا شهردار کهن شهر شوشتر در پیامی از حضور و شرکت شهروندان شوشتر در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیدای شورای اسلامی شهر شوشتر  در عرصه انتخابات تشکر نمود و همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شوشتر تبریک گفت.

پیام شهردار کهن شهر شوشتر به این شرح است:

بسمه تعالی

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است.
مردم حماسه ساز و ولایتمدار کهن شهر شوشتر ، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت.

خداوند منان را شاکریم و بر خود لازم می دانم از مردم نجیب و شریفی که چنین حماسه آفریده اند و بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پرتلاطم امروز سربلند کردند و نیز تمام نیروهای دست اندرکار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و پرسنل پرتلاش شهرداری شوشتر تقدیر و تشکر نمایم.
بدون شک استفاده مناسب از ظرفیت های فضاهای مجازی و الکترونیکی و حسینیه ها و مساجد به منظور بیان دیدگاهها و نقطه نظرات کاندیداهای محترم در ایام انتخاباتی و عدم استفاده بی رویه از فضا سازی های محیطی تبلیغاتی که به حفظ محیط زیست شهری کمک شایانی نمود، از اتفاقات میمون و مبارک این انتخابات بود.
اینجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی کهن شهر شوشتر که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی کهن شهر شوشتر ، اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری، بتوانیم به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری گام برداریم.

استمرار  موفقیت‌های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر شوشتر ، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهر  گردد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد