پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۴۲ |

پیام تبریک شهردار کهن شهر شوشتر به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ،  مهندس عباس اسکندری نیا شهردار کهن شهر شوشتر طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه  تبریک و تهنیت گفت:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز«شهرداری و دهیاری» فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت های تلاشگرانه و خالصانه خادمان مردم در این عرصه ،  به ارزیابی عملکرد این نهادهای اجتماعی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
 
این دو نهاد یعنی شهرداری و دهیاری ارتباط مستقیمی با مردم دارند و در نگاهی فراتر و تاثیر گذار تر نقش سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا می نمایند.
 
 وظیفه ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها این است که با برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر در شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب به جامعه گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداریم.
 
اینجانب چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی که با سرلوحه قرار دادن اصل خدمت رسانی به مردم،  شبانه روز برای آبادانی کشور عزیز مان تلاش می نمایند تبریک عرض می کنم  و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.
 
مهندس عباس اسکندری نیا
شهردار کهن شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد