پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۵ |

تفاهم‌نامه شهرداری و آبفا برای اصلاح جوی‌های روباز در شهر شوشتر

سرپرست شهرداری شوشتر از امضای تفاهم نامه ای با آبفا جهت اصلاح جوی‌های روباز در برخی معابر شهری خبر داد.

محمد اسفندیاری گفت: طی تفاهم‌ نامه ای با آبفا شهرستان چند نقطه در شهر شوشتر که دارای جوی‌های روباز و کانالهای دفع و هدایت آبهای سطحی ( مواردی که همراه با ورود پسابهای شهری هستند )با مشارکت شهرداری و آبفا ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: خیابان شریعتی غربی و خیابان کوی نیرو که از خواسته‌های مردم بوده‌اند جزء این معابر هستند که به محض مشخص شدن جزئیات نحوه مشارکت با آبفا، عملیات عمرانی آن‌ها آغاز خواهد شد.

سرپرست شهرداری شوشتر اضافه کرد: تعامل شهرداری و دیگر دستگاه‌ها به ارائه خدمات بیشتر به مردم ختم خواهد شد و به همین دلیل تمام تلاش‌مان بر حفظ ارتباط سازنده با دیگر ارگان‌ها و ادارات در سطح شهر است.

اسفندیاری گفت: برخی جوی‌های روباز به دلیل ورود فاضلاب املاک مجاور از لحاظ بهداشتی وضعیت مناسبی نداشته و نیازمند هدایت پساب به شبکه اصلی و اصلاح از نظر ساختار کلی و شکل ظاهری معابر هم هستند که این مهم با همکاری مدیریت آبفا انجام می شود.
در همین راستا جلساتی با حضور مدیران هر دو ارگان ، اعضای شورای شهر ، کارشناسان دفتر فنی شهرداری و امور آبفای شهرستان شوشتر برگزار و مقرر گردید عملیات اجرایی در آینده ای نزدیک آغاز گردد .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد