پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۸/۰۷/۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۴ |

پاکسازی و جمع آوری سد معبر توسط تلاشگران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شوشتر؛ طرح ضربتی رفع سد معبر و پاکسازی خیابان های سطح شهر از جمله خیابان سادات ادامه دارد.

طرح مذکور با توجه به تذکرات حضوری و اعلام قبلی از طریق اطلاعیه ی نصب بنر اطلاع رسانی شد که طی آن دست فروشان و سدمعبر در حاشیه معابر اصلی خیابان سادات پاکسازی و جمع آوری گردید و این کار استمرار خواهد داشت.

 هدف از اجرایی کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و احترام به حقوق شهروندی میباشد، که طی چند روز گذشته با برگزاری جلساتی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است.

طرح ضربتی جمع آوری دست فروشان برابر قانون شهرداریها صورت می پذیرد و با مشاهده هرگونه سد معبر و ایجاد مزاحمت در پیاده روها و خیابان‌های اصلی از طریق اجرائیات برخورد قانونی صورت می گیرد.

روند این طرح در روزهای آینده تا به نتیجه رسیدن مطلوب، در نقاطی که باعث سلب آسایش شهروندان گردد ادامه خواهد داشت، و از عموم شهروندان گرامی تقاضامندیم با عوامل اجرائیات شهرداری همکاری لازم را به عمل آورند.

گفتنی است هدف از جمع آوری سد معبر در سطح شهر ، علاوه بر جلوگیری از ایجاد ترافیک، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت فضای شهر دارد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد