پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۶ |

توقیف ماشین های خاطی حمل نخاله های ساختمانی در سطح حوزه شهرداری ناحیه سه معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

ریاست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از توقیف ماشین های خاطی حمل نخاله های ساختمانی در سطح حوزه شهرداری ناحیه سه خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر، علی حسن پوریان با اعلام مطلب فوق گفت : پیرو دستور محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر در خصوص ساماندهی و جمع آوری خودروهای حمل غیر قانونی نخاله های ساختمانی در سطح شهر شوشتر ، واحد اجرائیات معاونت خدمات شهری با گشت زنی در سطح منطقه اقدام به توقیف خودرو سنگین حمل خاک و نخاله ساختمانی در ناحیه سه نمودند .

وی انجام عملیات مذکور را با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی عنوان کرد و گفت : این واحد پیگیری های مجدانه خود را جهت پاکیزگی و ایجاد منطقه ای عاری از نخاله های ساختمانی انجام خواهد داد .

حسن پوریان از شهروندان عزیز خواست : درصورت مشاهده حمل و تخلیه نخاله های ساختمانی در محل های سکونت و غیرمجاز با ثبت شماره خودرو متخلف مراتب را به سامانه ۱۳۷ گزارش و اعلام نمایند .

وی با بیان اینکه هر گونه تخلیه نخاله های ساختمانی در نزدیکی محدوده شهری و سکونت شهروندان را ممنوع و با متخلفین بعد از توقیف ماشین برخورد رسمی صورت می پذیرد .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد