پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۶ |

تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در شوشتر

ریاست واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری(اجرائیات) شهرداری شوشتر با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شوشتر، علی حسن پوریان با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: شناسایی افراد متخلف در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان با همکاری دادستان محترم و نیروی انتظامی شهرستان تشدید می‌شود.

سرپرست واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر عنوان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر آسیب به سیمای شهر از نظر فنی نیز به جهت نبود استحکام و ساخت غیر اصولی جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

حسن پوریان بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذیربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

وی از صاحبان املاک خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد