پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۹ |

⛰️ *روز ملی کوهستان با پاکسازی و کاشت نهال در فدلک گرامی داشته شد*

🔺 در آستانه روز ملی کوهستان،انجمهای مردمی محیط زیست شوشتر،گروهی از فعالین اجتماعی و فرهنگی شوشتر و رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در یک برنامه کوهپمایی در کوه فدلک شوشتر شرکت و در پایان با کاشت تعدادی نهال کنار،عزم جدی خود برای گسترش فرهنگ درختکاری و حفظ محیط کوهستان را نشان دادند.

🔶 دکتر پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در حاشیه این برنامه با کاشت نهال در فدلک ضمن تبریک روز ملی کوهستان به شهروندان وطبیعت دوستان از عموم مردم و فعالین محیط زیست برای حفظ زیست بوم و منابع طبیعی دعوت کرد و گفت :شورای ششم شهر با انجمهای مردمی محیط زیست و عموم مردم برای گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست تعامل خواهد داشت.

⭕ یادآور میشود برنامه روز ملی کوهستان به همت انجمن طبیعت دوستان سبز وزیبا و کارگروه حفظ محیط زیست کوهستان شوشتر و با همراهی انجمهای پویندگان آوان محیط زیست شوشتر،شوشتر شناسی دیبا،گروه فرهنگی و هنری ایران زمین،کانون نقالی و شاهنامه خوانی شوشتر ، فعالین اجتماعی و فرهنگی شوشتر و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر بر فراز فدلک شوشتر برگزار گردید.

⛰️ کوه فدلک با ارتفاع۳۸۴متر از سطح دریا در شمال شرقی شوشتر واقع شده که از اواخر مهر تا اواخر اردیبهشت مکانی مفرح برای بهره مندی خانواده ها ، طبیعت دوستان شوشتر و سایر نقاط استان از ورزش کوه پیمایی فراهم آورده است.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد