پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۹/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱ |

برپایی میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر با حضور شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری شوشتر به مناسبت دهه مبارک فجر

میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت دهه مبارک فجر با حضورشهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری شوشتر در مسجد جامع برپا شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر امروز (۱۹بهمن) با حضور شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری شوشتر برپا شد و مدیران بی واسطه پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

 

مردم کهن شهر شوشتر نیز مشکلات خود را به صورت حضوری و رو در رو مطرح و راهکار حل مشکلات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

دکتر احمد رضا عمانی شهردار کهن شهر شوشتر در این رابطه گفت: در حال حاضر مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان بشدت دغدغه دارد و در این راستا نیز با ایجاد میز خدمت با حضور مدیران ارشد شهرداری به پاسخگویی و پیگیری مستقیم درخواست های مردمی می پردازد.

 
دکتر عمانی تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان از مهمترین وظایف شهرداری شوشتر است  و بی تردید این موضوع منجر به ارتقاء خدمات و رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری با برپایی میز خدمت تمامی تلاش خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان به کار خواهد بست تا رضایتمندی شهروندان تامین شود.
 
گفتنی است در میز خدمت شورای اسلامی شهر ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر نیز جهت ارائه خدمت و رفع مشکلات مردمی حضور داشتند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد