پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۴/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۹ |

در آینه رسانه

بامدادخوزیان

*🔻هیاهو برای هیچ / در اتفاقات پارک داریون شوشتر قوه قضائیه مرجع رسیدگی است*

🔹چند روزیست که فضای مجازی شهرستان شوشتر با خبر برخی رسانه های محلی ملتهب شده است فضایی که آرامش را از شهروندان و میهمانان نوروزی در ۴۸ ساعت گذشته سلب کرده است و تعطیلات نوروزی را بکام شهروندان تلخ کرده است

🔹همه شهروندان شوشتر باخواندن مطالب برخی رسانه ها و جوابیه شهرداری شوشتر پیرامون اتفاقات پارک داریون هرکدام برداشت خود را از این اتفاق در شبکه های اجتماعی ابراز می کردند .

🔹 حال سوالاتی که در این نوشتار مطرح می شوداینست؟ براستی اینهمه هیاهو در شبکه اجتماعی پیرامون اتفاقات روز سوم فروردین ۱۴۰۱ برای چیست ؟ اگر در روز سوم فروردین مشاجره ای رخ داده است چرا تاکنون و در روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱به این مسأله باید در شبکه های اجتماعی دامن زده شود ؟ آیا این اتفاقات برای شهرستان شوشتر که تاکنون پذیرای نزدیک به ۲۰۰ هزار میهمان نوروزی بوده است آسیب زا نیست ؟ براستی در صورت رخ دادن درگیری فیزیکی بین شهردار و یکی از شهروندان در پارک داریون آیا مرجع رسیدگی به این مسأله قوه قضائیه است یا رسانه های محلی؟

🔹همه شهروندان می دانند در اتفاقات اینچنینی طرفین دعوا در صورت برخورد فیزیکی می توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر اتفاقاتی باشند که طبق مستندات موجود در روز سوم فروردین ۱۴۰۱ رخ داده است و نیازی به غوغا سالاری و هیاهو برای هیچ از سوی برخی رسانه های محلی نیست .

🔹 بهتر است برخی رسانه ها در این ایام تعطیلات نوروز۱۴۰۱ بجای پرداختن به حواشی و ملتهب کردن جوشهرستان در دید میهمان نوروزی پرهیز نمایند و ادامه این روند را به مراجع قضایی در صورت شکایت شاکی واگذار کنند / بامدادخوزیان

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد