پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۱ |

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، سرپرست و مدیران شهرداری از روند اجرای زیر سازی و جدول گذاری در ناحیه دو ، سه و چهار معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، سرپرست و مدیران شهرداری از روند اجرای زیرسازی و جدول گذاری در سطح ناحیه دو ، سه و چهار که توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر: به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ها با حضور سرپرست شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری از پروژه زیر سازی و جدول گذاری و کانال دفع آبهای سطحی بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر پورمحمدی ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر در این بازدید گفت : شورا و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسند .
وی افزود: همچنین انجام همزمان زیر سازی و جدول گذاری با پروژه آسفالت ، در راستای بهبود وضعیت معابر با حضور اکیپ آسفالت ، معابری که فاقد زیرسازی و آسفالت هستند را جهت انجام لایه آسفالت از نظر زیرسازی آماده و محیا میکنیم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد