پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۵۵ |

انجام آسفالت‌ مناطق محروم در دستور کار شهرداری است

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ؛ محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتراز آغاز طرح ضربتی آسفالت در مناطق کم برخوردار خبر داد .

سرپرست شهرداری شوشتر اعلام داشت : در پی برنامه ریزیهای تنظیم شده در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار ، چندین مسیر و کوچه های این مناطق در قالب این طرحها قرار گرفته و هم اکنون آسفالت اساسی این محلات به صورت ضربتی توسط عوامل اجرایی واحد آسفالت معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر آغاز گردید .
اسفندیاری با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت مناطق محروم شهر، توسط شهرداری شوشتر در حال انجام است اظهار کرد : در راستای افزایش ایمنی معابر ورودی و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی ، عملیات روکش آسفالت خیابانهای کوی مهدی به اتمام رسید .

وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر، مخصوصاً در نواحی کمتر توسعه یافته را یکی از اهداف مهم شهرداری شوشتر دانست و تصریح کرد : با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها ، عملیات آسفالت در معابر سطح شهر اجرایی شد .

سرپرست شهرداری شوشتر خاطر نشان شد : برنامه ریزی های لازم به منظور نظارت دقیق بر سرعت و کیفیت عملیات زیرسازی ، بهسازی و روکش آسفالت صورت گرفته است .

وی همچنین با بیان اینکه در سال جاری گام های اساسی در ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه ای شهر برداشته ایم گفت : این روند به‌طور مستمر در مناطق محروم ادامه خواهد داشت و علاوه بر بهبود رفت و آمد شهروندان در این محله‌ها، دسترسی آنان به معابر اصلی آسان‌‌تر می‌شود .

سرپرست شهرداری شوشتر اظهار نمود : از بین بردن فاصله مابین مناطق برخوردار و کم برخوردار یکی از اساسی ترین برنامه های شهرداری شوشتر است و اهداف مورد نظر در ارائه خدمات ویژه و زیربنائی به مسیرهای حاشیه نشینی و کم برخوردار است که  همچنان تداوم دارد .
اسفندیاری ضمن تشکر از اهالی مناطق محروم به دلیل مشارکت آنان با شهرداری افزود : فرصت ایجاد شده باعث شده تا بتوانیم به سرعت و با دقت محلات و کوچه های صعب العبور را  آسفالت نمائیم تا شاهد بروز مشکلات در فصل بارندگی نباشیم .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد