پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۴ |

پیام تسلیت

پیام تسلیت ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

دکتر محمد حسین پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی و محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر در پیامی مشترک فرارسیدن سی وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفتند .

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی وبا پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی (ص) ،فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود. یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار و استبداد و طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است ، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است. در این فرصت، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را به مناسبت ۱۴ خرداد ماه، سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ تسلیت می گوییم و سالروز قیام ۱۵ خرداد را نیز گرامی می‌داریم.

امید آنکه بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد