پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۲۶ |

جشن بزرگ ویژه گرامیداشت هفته محیط زیست در پارک داریون برگزار شد ( ۲ )

سرپرست شهرداری شوشتر از برگزاری جشن بزرگ ویژه گرامیداشت هفته محیط زیست خبر داد و گفت: در این مراسم از کارگران و مدیران نمونه معاونت خدمات شهری شهرداری و فعالین اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر  ،محمد اسفندیاری،در جمع پاکبانان و جمعی از مدیران شهرداری شوشتر  با بیان اینکه در هفته محیط زیست باید از زحمات این عزیزان که برای نظافت و تمیزی شهر تلاش می‌کنند، تقدیر کرد، گفت: کارگران بخش قابل توجهی از بدنه شهرداری را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پاکبانان برای پاکیزگی شهر و محیط زیست شهری زحمات فراوانی می‌کشند که قابل تقدیر است، افزود:اما شرایط ایده آل زمانی محقق می‌شود که هر کدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه به مسئولیت خود در قبال محافظت از طبیعت و محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن زمین درست عمل کنیم.

اسفندیاری با اشاره به اینکه مسافرانی که در طول سال به خصوص ایام نوروز و تابستان به کهن شهر شوشتر سفر کردند، آنچه برایشان مهم بود و به آن اشاره داشتند، تمیزی و نظافت شهر و جمع آوری زباله‌ها بود که آن را مدیون تلاش‌های شبانه روزی پاکبانان و کارگران شهرداری می‌دانیم .

وی افزود: امیدوارم همه شهروندان نجیب کهن شهر شوشتر نیز در زمینه پاکیزه نگه داشتن محیط شهری با شهرداری شوشتر همراهی کنند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد