پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰ |

مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری شوشتر

مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری شوشتر در حوزه های عمرانی، فضای سبز با حضورمسئولین شهرستان برگزار شد.

این مراسم امشب با حضور سردار سهراب گیلانی نماینده محترم شهرستان شوشتروگتونددر مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران شهرداری و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان ، معتمدین و فرهیختگان ،تعداد کثیری از شهروندان کهن شهر شوشتر و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار گردید.
در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ؛ ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر طی سخنانی شهرداری شوشتر را به عنوان یک نهاد خدمت رسان و تلاشگر معرفی نموده و از زحمات شهرداری شوشتر طی سالهای اخیر تقدیر نمود.

دکتر پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مهمانان طی گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته و مختصات و مشخصات پروژه ها پرداخته واظهار نمود:
علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور به لطف خدا و حمایت و همراهی همه همکارانم در مجموعه شورای اسلامی شهر وحمایت وپشتیبانی مسئولین محترم در کهن شهر شوشتر ، اقدامات وفعالیتهای ارزشمندی به ویژه در حوزه های عمرانی صورت گرفت که با هماهنگی های به عمل آمده با استانداری خوزستان وحضور حاج سهراب گیلانی نماینده پرتلاش شهرستان شوشتر و سایر مسئولین و مدعوین ، مهمانان و شهروندان امروز این پروژه ها به مرحله بهره برداری می رسد .

ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به شرح اهم این اقدامات پرداخت وگفت: پروژه ساخت پارکهای بهارستان و کارگر و دکان شمس از پروژه های بسیار مهم شهر می باشدکه طراحی آن انجام‌شده بود و دو پارک افتتاح و یکی از پارکها کلنگ زنی گردید.

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر نیز در این برنامه گفت: در راستای تحقق شعار شهرداری مبنی بر توزیع متناسب و منطقی بودجه های عمرانی در مناطق مختلف شهر و حرکت به سوی شهری آباد و برخوردار در همه مناطق، یکی دیگر از پروژه‌های شاخصی که امسال توسط شهرداری آغاز گردید، پروژه آسفالت معابر نواحی چهارگانه معاونت خدمات شهری شهرداری بود.

در ادامه مراسم سهراب گیلانی نماینده محترم شهرستان شوشتر ضمن تشکر از زحمات کلیه کارکنان شهرداری، افتتاح پروژه های اخیر را نتیجه انتخاب سرپرست متخصص و پرتلاش و تعامل و همکاری مستمر شهرداری و شورا دانست.

سهراب گیلانی ، ساخت پارکها در این شهرستان را از جمله ضروریات دانسته و از زحمات شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر در این خصوص تقدیر وتشکر نمود.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد