پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۸ |

فعالیت شبانه روزی نهضت آسفالت کهن شهر شوشتر در راستای رفاه شهروندان

💠اجرای آسفالت در ناحیه یک معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

سرپرست شهرداری شوشتر از فعالیت شبانه روزی نهضت آسفالت در راستای رفاه شهروندان و اجرا در سطح ناحیه یک خبر داد.
*به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر،*
محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با اعلام این خبر افزود: اجرای روکش آسفالت و اصلاح وضعیت معابر شهر در رأس درخواست‌های شهروندان از شهرداری قرار دارد و به همین دلیل شهرداری شوشتر، پروژه روکش آسفالت را یکی از اولویت‌های برنامه‌های خود قرار داده است.
سرپرست شهرداری شوشتر افزود: با هدف افزایش هرچه بیشتر رفاه شهروندان، تسهیل و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، زیباسازی و مناسب سازی محیط شهری، اجرای عملیات روکش آسفالت معابرِ محدوده شهرداری ناحیه یک در حال انجام است تا این شهرداری با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه خود در تمامی زمینه‌های عمرانی، هیچ فرصتی را جهت عمران و آبادانی کهن شهر شوشتر از دست ندهد.
سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به مطالبه وضعیت آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های سازمان‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکل آسفالت معابر شهر است که در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبور و مرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
اسفندیاری داشتن معابر با آسفالت مطلوب را حق شهروندان دانست و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری جهت بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد