پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۶ |

دعوت ریاست شورای اسلامی و شهردار کهن شهر شوشتر از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ریاست شورای اسلامی و شهردار کهن شهرشوشتر با صدور پیامی، از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرارسید و باید ستود دلاوری‌های مردم انقلابیمان را که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام خمینی (ره) لبیک گفته و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان‌ عزیز خود، شهد شیرین پیروزی به مذاق جانها چشاندند.

ملتی که تنها با اتکال به قدرت لایزال الهی و هدایت های امام و مقتدایشان، با دستان خالی صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی، پس از سال ها مبارزه سرانجام به خواسته خود، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی، نائل شدند.

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که انقلاب به سلامت از انواع تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

اینجانبان از یکایک مردم ولایتمدار کهن شهرشوشتر، دعوت می کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت ا… خامنه ای (مُدّظله) لبیک گفته و همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن که در کهن شهر شوشتر با حضور کلیه مردم برگزار خواهد شد، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مایوس و ناامید نمایند.

دکتر پورمحمدی- ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر

دکتر جافری – شهردار کهن شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد