پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲ |

سومین ملاقات عمومی شهردار کهن شهر شوشتر در سال جدید با شهروندان

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، جلسه ملاقات عمومی مردمی با دکتر رحیم جافری شهردار کهن شهر شوشتر طبق روال برگزار گردید.

در این دیدار چهره به چهره شهروندان مشکلات خود را بازگو‌ و شهردار کهن شهر شوشتر نیز دستورات لازم را صادر نمودند.

دکتر جافری افزود: همه ما موظف هستیم که مشکلات مربوط به حوزه شهری را با تمام توان مرتفع نمائیم تا شهروندان محترم دغدغه ای نداشته باشند.

در این دیدار ، شهردار کهن شهر شوشتر پس از گفتگوی چهره به چهره با مراجعه کنندگان و بررسی مشکلات مردم ، در هماهنگی با حوزه های مربوطه ( مالی ، خدمات شهری، شهرسازی ، امور اداری و اجرائیات ) دستورات لازم را ابلاغ نمود.

ایجاد ارتباط مستقیم و دوسویه بین شهروندان و شهرداری و رسیدگی بهتر و سریع تر به مشکلات و تصمیم گیری در جهت رفع آنها از اهداف برگزاری این ملاقات ها است.
در جریان این دیدار که معاونت اداری مالی شهرداری شوشتر نیز حضور داشتند، دکتر جافری به مدت بیش از ۴ ساعت پاسخگوی مسایل و مشکلات مراجعین بوده و ضمن بررسی درخواست‌های مطروحه، دستورات لازم را به منظور رسیدگی و اقدام لازم صادر کرد.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای دو شنبه هر هفته در محل سالن جلسات شهرداری برگزار می شود.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد