پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۵۰ |

جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای غیر مجاز از سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر؛ با توجه به اخطارهای مکرر ماموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر متاسفانه برخی از شهروندان بدون مجوز شهرداری اقدام به نصب بنر ، تابلوی تبلیغاتی و تجاوز به حریم پیاده رو می کنند که این اقدام علاوه بر اخلال در عبور و مرور و خدشه به منظر زیبایی شهر، موجب تضییع حقوق دیگران می‌شوند.
براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ایجاد خیابان ها، کوچه ها ومیدانها و همچنین گسترش و توسعه معابر از وظایف شهرداری است و مطابق تبصره ۱ بند ۲ همین ماده جلوگیری از سد معبر توسط واحد های صنفی بر عهده شهرداری گذاشته شده است وشهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور به وسیله مامورین خود راسا اقدام نماید.
بند ۲۰ماده ۵۵ اصلاحی قانون شهرداری ها سد معابر عمومی واشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز از میدان ها و پارک ها برای کسب را ممنوع اعلام کرده است.

در همین راستا ماموران اجرائیات شهرداری شوشتر نسبت به رفع موانع، جمع آوری این تابلوها و بنرهای غیر مجاز از سطح شهر اقدام کردند.
شایان ذکر است نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها مغایر با قوانین بوده و در صورت مشاهده موارد مذکور شهرداری در راستای وظایف و اختیارات قانونی برخورد قاطع می نماید .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد