پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۵۰ |

لوله گذاری و توسعه شبکه آبیاری پارکهای سطح شهر

اجرای عملیات لوله گذاری بمنظور توسعه شبکه آبیاری جهت بهبود فضای سبز پارکهای سطح شهر در حال انجام است.

*به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛*
مجید علی ضامنی مدیر اداره سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری با بیان اینکه فضای سبز مناسب در شهرها، افزون بر سلامت جسمانی موجب آرامش روان، بازده کاری بیشتر و کیفیت زندگی برتر می گردد، عنوان کرد: بمنظور نگهداری علمی و اصولی از فضاهای سبز شهری و استفاده هرچه بهتر شهروندان از این فضاها ، عملیات توسعه و بهبود فضای سبز و نصب لوله های شبکه آبیاری ای شروع شده و همچنان توسط واحد فضای سبز در حال انجام است.

ضامنی افزود: برنامه‌ریزی به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، نیازمند رعایت معیارها و استانداردهای توسعه این عرصه‌های سبز می باشد و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضاهای سبز وسیع از نیازهای ضروری سطوح مختلف شهری به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز نقش پراهمیتی در حفظ و ذخیره آب داشته و باعث پایداری محیط زیست می‌شود، اذعان داشت: در همین راستا عملیات لوله گذاری فضای سبز انجام گردیده است.

مدیر اداره سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اضافه کرد: بهسازی پارک ها و توسعه فضای سبز را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری بوده و عاملی کلیدی در سلامت روحی و روانی شهروندان ذکر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز نقش مهمی در سلامت روحی و روانی جامعه دارد، گفت: با باور به اینکه منظر سبز سبب پیوند انسان با پیرامون و شکوفایی اجتماعی او می‌شود، لذا بستر مناسبی برای وقوع و ایجاد این تعامل معرفی باید کرد.

وی اذعان داشت: از حقوق بارز شهروندان، بهره‌مندی از بالاترین و بهترین امکانات و خدمات رفاهی و فضای سبز شهری بوده که این اداره با انجام فعالیتهای خدماتی، عمرانی و رفاهی همواره در راستای ایجاد، توسعه و تثبیت بسترهای رفاه عمومی حرکت می نماید.

مجید علی ضامنی در پایان اظهارداشت: امیدواریم با همراهی و کمک شهروندان شاهد توسعه، بهسازی و بهبود فضای سبز شهری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب شهر و استان خود باشیم.

http://Shoushtar.ir

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد