پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۴ |

با هدف جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم صورت گرفت؛

طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر

طرح ضربتی جمع آوری سد معبر توسط تلاشگران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر اجرا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، در راستای حمایت از حقوق شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم، طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر توسط تلاشگران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اجرا شد .
اشغال معابر بازار توسط فروشندگان که از تردد نسبتا بالایی برخوردار است، نارضایتی شهروندان را بهمراه داشته است.

برخی از فروشندگان و یا دست‌فروشان با این تصور که معابر عمومی می‌تواند مکانی برای عرضه محصولاتشان باشد اقدام به فروش محصولات خود در پیاده‌روها کرده که علاوه بر اشتغال کردن پیاده‌روها و سد معبر مسیر تردد به حقوق دیگر شهروندان نیز تعدی می‌کنند .
شهرداری کهن شهر شوشتر با استناد به تبصره یک‌بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری را ممنوع کرده و شهرداری را مکلف می کند از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند، در یک طرح ضربتی اقدام به پاکسازی و جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر نمود .

طرح ضربتی رفع تخلفات سد معبر توسط شهرداری شوشتر با قاطعیت ادامه دارد و با اشخاصی که به هر عنوان اقدام به انجام تخلفات شهری کنند برخورد قاطعی خواهد شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد