پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۰/۰۴/۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۷ |

نهضت آسفالت در ناحیه دو معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر ادامه دارد

سرپرست شهرداری شوشتر گفت: نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر به صورت گسترده از جمله ناحیه دو معاونت خدمات شهری شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛ ملک محمد منجزی سرپرست شهرداری شوشتر، اظهار کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این معاونت قرار دارد.
وی بیان کرد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

سرپرست شهرداری شوشتر ادامه داد: این فعالیتها جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از اولویت‌های شهرداری شوشتر به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر،در ناحیه دو جهت روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و معابر دیگر که نیاز به روکش دارند تا پایان سال نیز انجام خواهد شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد