پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۶ |

سرپرست شهرداری شوشتر:
عملیات آسفالت معابر کهن شهر شوشتر شبانه انجام می‌شود

سرپرست شهرداری شوشتر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابر پر تردد به صورت شبانه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، ملک محمد منجزی اظهار کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت در محل زندگی شهروندان، از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در دارالمؤمنین شوشتر است .
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مسائل ارتقای رضایتمندی و در نتیجه اعتماد مردم است که این مهم با پیگیری درخواست‌ها و خدمات دهی در نقاط مختلف سطح شهر ممکن می‌شود.
منجزی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی با محوریت تحقق عدالت در تمام نقاط شهر دنبال می‌شود، گفت: در همین راستا طرح نهضت آسفالت به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های خاص برای آسفالت و بهسازی سطح معابر انجام شده است و معابری که بیشترین مشکلات را داشته‌اند شناسایی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال آسفالت و بهسازی می‌شوند.
سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابر پر تردد سطح شهر شبانه انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه آسفالت معابر تا حدودی خیابان‌ها را مسدود و باعث ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان می‌شود در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز ترافیک عملیات آسفالت معابر پر تردد به صورت شبانه انجام می‌شود.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد