پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۷/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۶ |

لایروبی جوی های روباز جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از لایروبی جوی های روباز و پاکسازی کانال ها در ناحیه دو به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر با توجه به آغاز فصل بارش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، سید حسین محمد نژاد در خصوص این خبر گفت: با توجه به شروع بارندگی ها در این فصل و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، عملیات لایروبی جوی های روباز و پاکسازی کانال ها و همچنین اقدامات لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در سطح نواحی چهارگانه معاونت خدمات شهری شهرداری توسط نیروهای خدمات شهری منطقه با هدف خدمت رسانی به شهروندان به صورت مستمر در حال اجرا است.

محمد نژاد افزود: عملیات لایروبی و پاکسازی کانال و حوضچه‌های آبهای سطحی ، لایروبی، پاکسازی و آماده سازی خروجی آبهای سطحی وشستشوی فاضلاب با هدف روان سازی، دفع پساب ها و جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی انجام شده است.
وی در ادامه گفت: پیش از آغاز فصل بارندگی، تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر از وظایف مهم شهرداری می باشد که در همین راستا عملیات لایروبی، پاکسازی و آماده سازی خروجی آبهای سطحی و همچنین لایروبی کانال آبهای سطحی توسط نیروهای خدمات شهری صورت گرفته است.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد