پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۸ |

آماده‌سازی میادین سطح شهر برای تبلیغ نامزدها/ دیوارنویسی ممنوع

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر اظهار کرد: در ایام تبلیغات انتخابات و در راستای ساماندهی بصری در سطح شهر نصب اسپیس فریم در میادین نواحی چهارگانه شهرداری برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری شوشتر جانمایی شده است.

وی گفت: روابط عمومی شهرداری شوشتر برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی کهن شهر شوشتر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

اسفندیاری تصریح کرد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، اسپیس فریم های نصب شده در میادین برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری شوشتر عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با بیان اینکه طبق ماده ۷۶ دستور العمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آئین نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس و موسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است، تاکید کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

وی تصریح کرد: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

اسفندیاری با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیداها و هواداران‌شان می‌خواهیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد