پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۸/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۳ |

سرپرست شهرداری شوشتر حمله به کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد

سرپرست شهرداری شوشتر در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان‌ کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، در پیام شامگاه دوشنبه محمد اسفندیاری آمده است: دیگر بار شمیم شهادت‌، در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) از کوی بهشت وزیدن گرفت.

بخش بعدی این پیام می‌افزاید: این‌بار همرزم حاج قاسم، فرمانده شجاعِ دلیرمردانِ تیپ ۴۴‌ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به سوی حضرت حق پرواز کرد و با پیوستن به یاران شهیدش به آرزوی دیرینه خویش رسید.

اسفندیاری در این پیام گفته است: شهیدان سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی، عمری را در مقابله با جنود شیطان جهاد کردند و حقیقتاً پاداشی جز شهادت برازنده سیره ظلم ستیز و حق‌طلبشان نبود و سرانجام در راه آرمان آزادی قدس شریف، شهید شدند.

در بخش بعدی پیام سرپرست شهرداری شوشتر آمده است: بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.

اسفندیاری در پایان می‌افزاید: اینجانب این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنم و عروج ملکوتی این مجاهدان راه حق را به فرمانده معزز کل قوا، رهبری عزیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه و خانواده محترم شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش ایرنا، منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند که موجب تخریب این ساختمان شد و خودروهای مقابل آن هم خسارت دیدند.

به گفته حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران، جنگنده‌های F۳۵ رژیم صهیونیستی با ۶ موشک ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق تخریب کردند که در اثر آن پنج تا هفت نفر به شهادت رسیدند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد